תקנון
כללי
אתר האינטרנט זה בכתובתו http.galflowersdesign.co.il
הינו אתר ברשת האינטרנט, המנהל חנות וירטואלית, ומציע ללקוחותיו מכירת מוצרים שונים בתחום הפרחים לרבות מוצרים נילווים כגון: (בלונים, כלי נוי, ומתנות)
אתר האינטרנט של GAL (להלן ייקראו יחד – האתר) הינם בבעלות חברת “גל עיצוב פרחים” (להלן – החברה).
השימוש באתר וקבלת השירותים המוצעים בו הינם בכפוף לתנאים המפורטים להלן בתקנון זה (להלן – התקנון
האמור בתקנון זה מתייחס באופן שווה לבני שני המינים, והשימוש בלשון זכר מהווה פניה תקניי כלשון השפה.
תקנון זה חל על כלל משתמשי האתר (להלן – המשתמש/המשתמשים), ומהווה הסכם בין המשתמש לבין החברה, אשר מצהיר מצהיר ומתחייב כי קרא את התקנון ומסכים לכל הכתוב בו
במידה והמשתמש אינו מסכים לתקנון או חלקים ממנו , אין הוא רשאי להשתמש באתר.
מדיניות פרטיות- להלן:הינה המהווה חלק בלתי נפרד מהתקנון.
-המשתמש מתחייב שלא לעשות במידע או בשירות המוצגים באתר כל שימוש אשר אינו בהתאם לדין, הוראות התקנון או מדיניות הפרטיות.
כמו כן לא לעשות שימוש אישי או פרסום אישי, באמצעותו , או צד ג, בתכנים המפורסמים באתר
לרבות מדיה של רשתות חברתיות
החברה רשאית לחסום גישה אל האתר לצורך עדכונים שונים ללא כל הודעה מראש לכל גורם.
רכישת מוצרים ומידע
האתר משמש ל ביצוע הזמנות /קבלת מידע וקבלת תשלומים.
אין לעשות שימוש באתר למטרות אחרות.
רשאי לבצע הזמנה כל אדם שהינו מעל גיל 18 שנים וברשותו כרטיס אשראי תקף האשראי (או קיבל הרשאה מפורשת מאת בעל כרטיס האשראי), רשאי לבצע הזמנות באתר.
הזמנתו של רוכש תתקבל, בתנאי שנתמלאו כל התנאים הבאים:
. - התקבל אישור מחברת האשראי של הרוכש לביצוע העסקה
- המוצר/ים נמצאים במלאי
-המשלוח נמצא בקו חלוקה שלהחברה
משלוחים
אנו מבצעים משלוחים למרכז הארץ, ולרבות אזורים
אשר נמצאים ברשימת הערים באתר.
הזמנה לעיר אשר לא מופיעה באתר לא תתקבל . יש לפנות לעסק באמצעות מייל או טלפון לקבלת בירור ואישור מוקדם. אין החברה מתחייבת לקבל משלוח שאינו בקו חלוקתה.
זמן האספקה המשלוח הינו בי 3-6 שעות מו אישור ההזמנה [בהתאם לאזורי החלוקה הרשומים באתר וזאת בתנאי שההזמנה שולמה במלואה, ובוצעה בזמן פעילות העסק.
פעילות העסק : הזמנות מתקבלותבין השעה 7.00- 15.00
שמני משלוחים: בוקר: 12.00-15.00
ערב- 16.30- 19.39
שישי- 9.30-כניסת השבת.
ערבי חג, בהם לא ניתן יהיה להתחייב לשעת הגעה
ידוע למזמין כי זמני המשלוח משוערים בלבד ויחד עם זאת אנו נעשה את כל הניתן לעמוד בלוחות הזמנים, וזאת למעט מקרים שאינם תלויים בנו או בכוח עליון.
על המזמין למסור את כל הפרטים המלאים והנכונים של פרטי מקבל המשלוח כגון: שם ושם משפחה,כתובת מלאה: קומה, מספר דירה קוד כניסה,, וטלפון , כל עיכוב במסירת המשלוח בגין פרטים שגויים או לא מלאים תהיה באחריות המזמין ,והחברה לא תישא בכל טענה בשל עיכוב בזמני המשלוח.
משלוח אשר פרטיו יהיו שגויים, או משלוח אשר מקבל המשלוח לא יקבלה מכל סיבה שהיא ,או משלוח שמקבלה אינו זמין או אינו נמצא במקום המשלוח בכל המקרים האלו או דומים לו,
המשלוח יוחזר לחברה. החברה לא תבצע החזר כספי למוצרים שנשלחו ותסכים לבצע תיאום למשלוח חדש בתשלום נוסף בגין המשלוח.
מדיניות כללית
- תשלומים-כל המחירים המוצגים באתר כוללים מע”מ כחוק.
התמורה בגין השירותים תגבה באמצעות כרטיס האשראי המופיעים בביצוע ההזמנה על ידי חברת הסליקה של בית העסק.
ביטול הזמנה- ביטול הזמנה יתקבל אך ורק בהודעה במייל /או הודעה טלפונית ותתאפשר
תוך שעה ממועד ביצוע ההזמנה , במידה וההזמנה אמורה להתבצע ביום אחר, ניתן יהיה למסור הודעת ביטול כרשום מעלה עד 6 שעות לפני מועד ההזמנה
. ביטול רכישה של כל מוצר אחר (שאינו מתכלה) יעשה בתוך 3מים מיום קבלת המוצר בכתובת המצוינת בהצעה, ובלבד שניתנה הודעה כאמור לעיל, ולא נעשה שימוש במוצר והוא נתון באריזתו המקורית כפי שנמסרה לידי הרוכש. והכל בכפוף להוראות כל דין.
במידה והלקוח יודיע על ביטול הזמנה שכבר בוצעה, ולא עמדה בתנאי ההודעה הרשוומים מעלה, תיהיה החברה רשאית לחייב את המזמין במלוא התמורה.
לקוח אשר ביצע הזמנה אך לא הסדיר תשלום מכל סיבה שהיא ,והזמנתו הוכנה , תהיה החברה רשאית לדרוש את התמורה המלאה בגינה, ובכל האמצעים העומדים לרשותה בחוק.
הגבלת אחריות
החברה עושה את כל המאמצים שהמוצרים המשווקים על ידה באתר יהיו באיכות גבוהה וראויים לשימוש.
החברה מתחייבת כי פרחים, , צמחי נוי, זרי פרחים וסידורי פרחים, יהיו מהאיכות הטובה והטריה ביותר.
במידה ומי מהמוצרים הנזכרים לעיל אינו טרי (להלן – המוצר הפגום), יש לפנות לחברה ולהודיע לה על כך ולשלוח מספר תמונות של המוצר ישר בהגעתו, החברה תבדוק את התלונה ותהא רשאית להחליף את המוצר הפגום או לזכות את הרוכש בסך התמורה ששולמה בגין אותו מוצר (למעט עלות המשלוח, וכל זאת על פי הסכמתה ואישורה הבלעדית.
האחריות הבלעדית לכל המוצרים שאינם פרחים, צמחי נוי, זרי פרחים וסידורי פרחים שמקורם ביצרנים או יבואנים של מוצרים נילווים שונים ,הינם באחריותם בלבד לרבות תכונות המוצרים, תמונות המוצרים וכיוצ”ב, האחריות המלאה חלה חלה על היצרנים ו/או היבואנים ו/או המשווקים המורשים של המוצרים, על-פי החוקים והתקנות להגנת הצרכן ובהתאם לתנאי תעודות האחריות והשירות הצמודות לכל מוצר/שירות, וכן לגבי אחריותם.
מוצרים נילווים
-בלונים יש לשים לב להוראות היבואן או המשווק ,כי שימוש בקרבת ילדים הינו באחריות המזמין ואינו מומלץ בקרבת ילדים קטנים בני חמש ומטה מחשש לבליעה בעת קרע או פיצוץ הבלון.
-מוצרי מזון כגון עוגות , משקאות וממתקים- אחריות לטיב המוצר ותוקף המוצר הנו באחריות היצרן/ היבואן או המשווק.
- מוצרי מתנות וכדים – אחריות מוצר על ידי היבואן/יצרן/ משווק.
החברה אינה נושאת בכל אחריות שהיא למוצרים הנילווים או כל אחריות לנזק העשוי להגרם בגינם.
התמונות באתר מיועדות להמחשה בלבד וייתכנו הבדלים ושינויים בין המראה המוצר בתמונה לבין המוצר במציאות..החברה רשאית לבצע התאמות של הפרחים בהתאם לזמינות המוצרים אצל המגדלים, וכן רשאית לבצע שינויים בעטיפות ואריזות המוצר ובצבעיו וע"פ זמינותם.
שיפוי ופיצוי
כל העושה שימוש בלתי ראוי באתר מתחייב לשפות ולפצות את החברה ו/או בעלי האתר בגין כל תביעה ו/או הוצאה ו/או נזקים מכל מין וסוג כלשהו כולל הוצאות משפטיות, אשר ייגרמו לחברה /או בעלי האתר.
זכויות-האתר מכיל מוצרים בעלי זכויות יוצרים וסימני מסחר של GAL FLOWERS DESI8GTN לרבות
זכויות קניין אחרות, תוכן, תמונות, גרפיקה, , אשר חלקם בבעלות החברה וחלקם בבעלות צדדים שלישיים. משתמש ו/או כל צד ג’ המבצע פעולות בהם אינו רשאי לשנות, לפרסם, להעביר, ולהשתמש באתר או בחלק ממנו והדבר יחשב כהפרת זכויות ודרישת פיצוי כספי בגין כך על ידי
כל מחלוקת שהיא בין משתמש לבין החברה בשל פעילות האתר שאינה ע"פ התקנון או אמות המידה ע"פ החוק ,תתברר בישראל בבית המפשט באזור מרכז הארץ.
פרטיות ואבטחת מידע
פרטיך האישיים יישמרו במאגר מאובטח ולא יועברו לגורם שלישי ללא הסכמה, למעט לצורך ביצוע ההזמנה.
האתר פועל לפי תקני האבטחה המקובלים והטובים ביותר לאבטחת מידע ותשלומים.
שירות לקוחות
לכל מידע או בירורים ניתן לפנות באמצעות הטלפון או הווטאפ הרשום במידע צור קשר.
או באמצעות הדואר האלקטרוני המופיע באתר, בימים א- ה מהשעה 8.00- 19.00
ימי שישי וערבי חג בין השעה 8.00- 13.00.
תלונות על איכות המוצר מתקבלות בטווח של 24 שעות מזמן אספקת המוצר בכפוף לתמונות שישלח המזמין.
החזרים כספיים באמצעות כרטיסי אשראי שונים שאושרו על ידי החברה ,יבוצעו תוך 14 ימי עסקים .